Meer titels ter overweging

Winkelwagen

Je krijgt de VIP-behandeling!

Met de aankoop van het Kobo VIP-lidmaatschap krijg je 10% korting en verdien je 2X zoveel Kobo Super Points op bepaalde artikelen.

Artikel(en) niet beschikbaar voor aankoop
Bekijk je winkelwagentje. Je kunt de niet-beschikbare artikelen nu verwijderen of we verwijderen ze bij de kassa automatisch.
artikelenartikel
Beoordelingen en boekrecensies (1 19 sterbeoordelingen
1 beoordelingen
)

Totale beoordeling

4,3 van de 5
19
5 ster 4 ster 3 ster 2 ster 1 Star
8 8 3 0 0

Geef je mening

Je hebt je recensie voor dit artikel al gedeeld. Bedankt!

We zijn je inzending aan het beoordelen. Bedankt!

Voltooi je recensie

Alle boekrecensies

  • 1 persoon vond deze recensie nuttig

    1 personen vonden deze recensie nuttig

    1 van de 1 mensen vond(en) deze recensie nuttig

    Bedankt voor je feedback!

    Une lecture sympa, mais...

    Le roi du bourbon était un livre que j’étais curieuse de découvrir, surtout grâce à la couverture que je trouve très sympa et pour les thèmes abordés dans le résumé. Après lecture, je dirais que Le roi du bourbon n’est pas le roman des éditions MxM Bookmark que je retiendrais le plus, mais cela s’est révélé malgré tout une lecture très rapide, très facile et surtout distrayante. C’est un roman très court, que j’ai donc trouvé parfois trop rapide dans le traitement de son histoire ou de ses personnages. Que ce soit le rapprochement entre Adam et Ryder, j’aurais aimé davantage de rencontres entre eux avant qu’ils ne se lancent dans cette relation. De même, la lutte pour sauver Perchis Potence aurait méritée d’être plus haletante, plus tendue, tout comme la phase de séparation entre nos deux héros. Cela dit, c’est le risque de ce genre de format ! Cela n’empêche pas Le roi du bourbon est une bonne lecture pour se changer l’esprit entre deux lectures plus « intenses ». Les jeux de mots macabres m’ont bien fait rire, Adam et Ryder sont très sympas malgré un manque d’approfondissement, et j’avoue avoir sourit à plusieurs reprises. Court, mais sympa !
19

Je kunt dit artikel lezen met één van de volgende Kobo-apps en apparaten:

  • DESKTOP
  • eREADERS
  • TABLETS
  • IOS
  • ANDROID
  • WINDOWS